19 maart 2014

Uw stem is belangrijker dan ooit!

De PvdA Stichtse Vecht is de verkiezingen ingegaan met drie belangrijke thema’s: Werk, Inkomen en Zorg. Om precies te zijn: Meer Werk, een Veilig Inkomen en Betrouwbare Zorg. Dat is wat wij écht willen met deze gemeente. Opkomen voor wie kwetsbaar is. Zorgen voor elkaar!

Wij geloven niet in doemdenken. Wij geloven niet in vage beloftes. Wij staan voor samenwerken! Samenwerken met andere politieke partijen. Met het onderwijs en de wijkcommissies in onze gemeente. Met de ondernemers van Stichtse Vecht. En samenwerken met de zorgorganisaties die op ons moeten kunnen bouwen.

We staan voor hard werken: zo kunnen wij ervoor zorgen dat we een betekenisvolle rol gaan vervullen in Stichtse Vecht. Wij zetten al onze energie in voor een sterkere en socialere gemeente. Een gemeente waar het streven naar meer werk, een veilig inkomen en zorg waarop je kunt bouwen voorop staat. Dat is waar de PvdA Stichtse Vecht voor staat!

Wij staan voor uw en onze idealen

Maar om ze te kunnen bereiken; om de grote ambities en plannen die wij hebben te kunnen realiseren, hebben we uw stem nodig. Help mee door op 19 maart uw stem op de PvdA Stichtse Vecht uit te brengen: samen voor een Sterker en Socialer Stichtse Vecht!

Enkele van onze concrete punten op het terrein van Werk, Inkomen en Zorg:

Werk

Meer werkgelegenheid in onze gemeente

Voldoende stages en aandacht voor vakmanschap

Inkomen

Een fatsoenlijk minimabeleid voor wie dat nodig heeft

Betere dienstverlening aan ZZP’ers en ondernemers

Zorg

De wijkverpleegkundige terug in de buurt

Aanpak eenzaamheid bij ouderen