Start Campagne TK2023 GL/PvdA Stichtse Vecht en debatavond over “Bestaanszekerheid”

20 oktober 2023
  • Locatie: Bonifatiushuis Kerkplein 18, Breukelen
  • Inloop vanaf 19:30 uur
  • Start 20:00 uur
  • Einde ca. 21:30 uur
  • Na afloop napraten met drankje

Voor de Tweede Kamer verkiezingen TK2023 gaan GL/PvdA in Stichtse Vecht gezamenlijk campagne voeren. We trappen de campagne af met een gezamenlijke debatavond met als thema “Bestaanszekerheid”. De debatavond wordt gehouden donderdag 26 oktober in het Bonifatiushuis te Breukelen. De avond wordt geleid door ex-GLSV voorzitter Manon Wolfkamp waarna PvdA/GL Tweede Kamer kandidaat Abassin Nessar (kandidaat nummer 36) wordt geïnterviewd gevolgd door een viergesprek met Abassin, Lukas Burgering (fractievoorzitter PvdA-SV) en Marja van Gaalen (fractievoorzitter GLSV).

Programma:

1. De aftrap van de campagne wordt gegeven door de partijvoorzitters Hans Olij (GLSV) en Wilma Jansen (PvdA-SV), toelichting van het campagneplan en beantwoording van vragen.
  2. Vraaggesprek met Abassin Nessar kandidaat Tweede Kamer #36 voor PvdA/GL (https://groenlinkspvda.nl/kandidaat/abassin-nessar/)
  3. Viergesprek van Manon met Abassin, Lukas Burgering (fractievoorzitter PvdA-SV) en Marja van Gaalen (fractievoorzitter GLSV).
  4. Vragen van leden en overige aanwezigen
  5. Rondvraag en samenvatting

Voor meer informatie en opgave deelname graag een e-mail naar:

Van harte welkom!