15 september 2014

PvdA Stichtse Vecht Schoonmaakactie Breukelen-Noord

PvdA Stichtse Vecht organiseert opnieuw een schoonmaakactie. Ditmaal in de wijk Breukelen-Noord. De (raads)leden van de PvdA Stichtse Vecht steken komend weekeinde de handen uit de mouwen. Zij maken op zaterdag 20 september 2014 twee uur lang de wijk Breukelen-Noord in Breukelen schoon. Met een groot aantal mensen ruimen zij het zwerfafval op. Blikjes, plastic en papier dat door de wijk zwerft, wordt opgeruimd. De PvdA Stichtse Vecht vraagt met deze actie aandacht voor het onderhoud van de wijken in Stichtse Vecht. PvdA-raadslid Maarten van Dijk: “Zwerfafval, graffiti, vandalisme, achterstallig groenonderhoud en hondenpoep kunnen de leefbaarheid van een wijk of buurt teniet doen. Niemand vindt het leuk om in een straat te wonen die niet netjes is. In januari 2014 brachten wij ook een bezoek aan de wijk Breukelen-Noord en spraken wij met bewoners uit deze wijk. Veel opmerkingen over de wijk gingen toen over het openbaar groen. Inwoners ergerden zich aan het matige onderhoud en het vele zwerfvuil. Reden genoeg om de schoonmaakactie nu in deze wijk te organiseren.” Fractievoorzitter Frank van Liempdt van Lokaal Liberaal heeft toegezegd aan de schoonmaakactie van PvdA Stichtse Vecht deel te nemen. Wilt u ook meedoen aan de schoonmaakactie? Neem dan contact op met Maarten van Dijk, tel. 06 25545407 of stuur een e-mail naar: [email protected].

De schoonmaakactie start zaterdag 20 september om 10.00 uur bij Winkelcentrum Breukelen-Noord aan de Karel Doormanweg.