Over ons

De PvdA afdeling Stichtse Vecht is op 19 mei 2010 opgericht. De afdeling is ontstaan uit een fusie van de afdelingen Breukelen, Loenen en Maarssen naar aanleiding van het ontstaan van de nieuwe gemeente Stichtse Vecht.

Het afdelingsbestuur is verantwoordelijk voor de gang van zaken van de vereniging. Afgevaardigden vertegenwoordigen de afdeling in regionale en landelijke partijorganen.

In de gemeente Stichtse Vecht heeft de PvdA twee raadsleden. Zij worden ondersteund door steunfractieleden. Tientallen vrijwilligers zijn actief om van PvdA Stichtse Vecht een zichtbare en actieve afdeling te maken. Een afdeling die herkenbaar is voor de bewoners. Wij canvassen regelmatig in dorpen, wijken en buurten om bewoners te vragen naar hun woonomgeving en verbeteringen. Wij zijn te vinden bij winkelcentra met een informatiekraam.

Wij organiseren de Stamtafel, waar leden (en niet leden) kunnen praten over allerlei zaken: politiek, sociaal en maatschappelijk. In het kader van de permanente zichtbaarheid, maar ook in aanloop van gemeenteraadsverkiezingen is een campagnecommissie  wekelijks actief. En regelmatig verschijnt Linksom om de leden te informeren over allerlei zaken. Kortom een bruisende afdeling.

Meer informatie is te vinden op deze site of stuur een mail: [email protected]