11 februari 2014

Schoonmaakactie Duivenkamp

PvdA Stichtse Vecht steekt de handen uit de mouwen

Schoonmaakactie in de wijk Duivenkamp

De (raads)leden van de Partij van de Arbeid Stichtse Vecht steken komend weekeinde de handen uit de mouwen. Zij maken op zaterdag 15 februari twee uur lang de wijk Duivenkamp in Maarssenbroek schoon. Met een groot aantal mensen ruimen zij het zwerfafval op. Blikjes, plastic en papier dat door de wijk zwerft, wordt opgeruimd.

De PvdA vraagt met deze actie aandacht voor het onderhoud van de wijken in Stichtse Vecht. PvdA-lijsttrekker Maarten van Dijk: “Zwerfafval, graffiti, vandalisme, achterstallig groenonderhoud en hondenpoep kunnen de leefbaarheid van een wijk of buurt teniet doen. Niemand vindt het leuk om in een straat te wonen die niet netjes is. Vooral over de kwaliteit van het groenonderhoud en de overlast van hondenpoep krijgen wij veel klachten van inwoners.”

De schoonmaakactie start zaterdag 15 februari om 10.00 uur bij Kerkcentrum De Ark, Duivenkamp 844. Wilt u ook meedoen aan de schoonmaakactie?

Neem dan contact op met Maarten van Dijk, tel. 06 25545407 of stuur een e-mail naar: [email protected].

20140211-232952.jpg