PvdA bij start verkiezingsseizoen met nieuwjaarsduik

4 januari 2018

Op Nieuwjaarsdag werd in Nieuwersluis bij Zwemvereniging Zwemlust de Nieuwjaarsduik georganiseerd. Op uitnodiging van zwemvereniging Zwemlust en RTV Stichtse Vecht werden alle – aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 deelnemende – partijen uitgenodigd om het verkiezingsjaar gezamenlijk te openen. Ook de PvdA Stichtse Vecht was natuurlijk van de partij! Kandidaat raadsleden Joseph Toonen en Douwe van der Wal trotseerden de kou en namen een frisse nieuwjaarduik.

Kijk voor een impressie van deze happening en een interview met PvdA-raadslid Els Swerts naar het videoverslag van RTV Stichtse Vecht: http://rtvstichtsevecht.nl/video/93004158/lokale-politiek-kleurt-nieuwjaarsduik-2018

PvdA-lijsttrekker Maarten van Dijk was op vakantie en stuurde vanaf zijn vakantieadres de volgende nieuwjaarswens in: https://twitter.com/PvdASV/status/947821395530190848

Bestuur en fractie van de PvdA Stichtse Vecht wensen je een voorspoedig, maar bovenal gezond, gelukkig en sociaal 2018 toe!

Waar ben je naar op zoek?