2 maart 2014

PvdA maakt werk van schonere wijk: Reigerskamp ziet er weer prima uit!

Op zaterdag 1 maart hebben de (kandidaat)raadsleden van de PvdA Stichtse Vecht schoongemaakt in de wijk Reigerskamp in Maarssenbroek. In totaal verzamelden zij een winkelwagen vol met zwerfafval.

Lijsttrekker Maarten van Dijk: “Als je er langs fiets zie je niet hoeveel troep er in de bermen en struiken achterblijft.” Veel bewoners reageerde enthousiast op de schoonmakende PvdA’ers.

Het is niet de eerste keer dat de PvdA’ers een schoonmaakactie houden. De schoonmaakactie in Reigerskamp is er een uit een jarenlange traditie van de PvdA. De PvdA Stichtse Vecht belooft om minstens één keer per jaar zo’n schoonmaakactie te doen in één van de wijken in onze gemeente. Maarten van Dijk: “Met deze actie willen wij aandacht vragen voor schonere wijken. Mensen gooien nog te makkelijk hun afval op straat. Het gaat er ook om de bewoners bewust te maken dat ze hun omgeving niet vervuilen. Als iedereen de omgeving rondom zijn huis schoonhoudt, dan verbetert dat de leefbaarheid in de wijken”.

Waar ben je naar op zoek?