PvdA-(kandidaat)raadsleden Els Swerts en Lisa Kuijs doen 9 maart a.s. mee met NLdoet

4 maart 2018

Het Oranje Fonds organiseert op 9 en 10 maart 2018, samen met duizenden organisaties in het land, weer NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwilligerswerk in de spotlights en nodigt iedereen uit om een dagje de handen uit de mouwen te steken. Hieraan draagt ook de PvdA Stichtse Vecht graag een steentje bij. Op vrijdag 9 maart doen PvdA-raadslid Els Swerts en kandidaat-raadslid Lisa Kuijs mee aan één van de activiteiten in het kader van NLdoet in Stichtse Vecht.

Zij gaan wandelen met bewoners van het verpleegtehuis Careyn Snavelenburg. Hiermee hopen ze een aantal bewoners van Careyn Snavelenburg een gezellige dag te bezorgen.

Els en Lisa hebben bewust gekozen voor deze activiteit. PvdA-raadslid Els Swerts: “Het aantal senioren in Stichtse Vecht zal de komende jaren fors toenemen. De gemeente moet zich hierop intensief voorbereiden. Zo is er behoefte aan meer geschikte woningen voor ouderen. Ook vindt de PvdA dat er geïnvesteerd moet worden in het aanpakken van eenzaamheid onder ouderen. Wij maken ons sterk voor preventieprogramma’s om ouderen lang gezond en vitaal te laten blijven.”

Ook meedoen aan een activiteit van NLdoet? Kijk dan op de website www.nldoet.nl