Nieuw team staat voor u klaar!

31 maart 2018

Bij de gemeenteraadsverkiezingen 2018 heeft de PvdA Stichtse Vecht 3 zetels weten te bemachtigen (tegen 2 in de raadsperiode 2014-2018). Een fantastisch resultaat!! Daar waar de PvdA landelijk gezien een forse deuk heeft opgelopen en collega PvdA-afdelingen hun zetelaantallen zagen slinken hebben wij tegen de stroom in juist een extra zetel binnengehaald.

We hebben 4 jaar lang op een actieve, inhoudelijke en constructieve wijze politiek bedreven en daar zien we nu het resultaat van.

Bij de verkiezingen hebben 2.245 inwoners hun stem en vertrouwen gegeven aan de PvdA (16% meer stemmen op de PvdA ten opzichte van 2014). Graag bedanken wij de kiezers voor hun steun en vertrouwen in de PvdA! Op de website van de gemeente Stichtse Vecht www.stichtsevecht.nl/verkiezingen zijn alle uitslagen na te lezen.

Op donderdag 29 maart jl. zijn de nieuw gekozen raadsleden geïnstalleerd. Voor de PvdA Stichtse Vecht zijn dat Maarten van Dijk, Els Swerts en Joseph Toonen. Ook zijn Douwe van der Wal en Pleun van der Kooij  geïnstalleerd als raadscommissielid. Het nieuwe team met raads- en commissieleden staat voor u klaar!

De komende 4 jaar gaan we voor u aan de slag voor een sterke en sociale gemeente. Een gemeente waar het prettig, betaalbaar en gezond wonen is.

Maarten van Dijk

Lijsttrekker en fractievoorzitter PvdA Stichtse Vecht