Inloopbijeenkomst PvdA Stichtse Vecht over Bisonspoor op 22 november

15 november 2018

Er staat de komende jaren veel te gebeuren in de wijk Bisonspoor. In september is de nieuwe parkeergarage opgeleverd, het marktplein zal opnieuw worden ingericht en er zijn plannen voor het realiseren van verschillende woontorens en een nieuw politiebureau.

Op donderdag 22 november om 19.30 uurorganiseert de PvdA Stichtse Vecht een inloopbijeenkomst over de plannen in de wijk Bisonspoor en in het bijzonder het bestemmingsplan P2 en P3. De bijeenkomst vindt plaats in MFA Safari, Bisonspoor 237.

Voor de PvdA Stichtse Vecht staat bij de beoordeling van de plannen de leefbaarheid van de wijk Bisonspoor centraal, nu en in de toekomst. Daarom is de PvdA bijvoorbeeld kritisch over een aantal onderdelen van de plannen met de wijk Bisonspoor. Zo maken wij ons zorgen over de toekomstige parkeerdruk.

Op korte termijn zal de gemeenteraad spreken over het bestemmingsplan P2 en P3. Dit bestemmingsplan maakt de bouw van twee 70 meter hoge woontorens op het terrein van de oude parkeergarage P2 mogelijk en de bouw van een laaddock en een gebouw op de P3-parkeerplaats (huidige parkeerterrein gelegen aan de achterzijde van de Hema).

Het bestemmingsplan zal op 4 decemberbesproken worden in de raadscommissie Fysiek Domein en op 18 december besluit de gemeenteraad van Stichtse Vecht over het plan. Graag gaan wij met u in gesprek over het bestemmingsplan P2 en P3. Wat vindt u van de plannen en waar maakt u zich zorgen over? De uitkomsten van de avond betrekken we bij de commissie- en raadsbehandeling.

Laat uw mening horen en kom met ons in gesprek! Bent u niet in de gelegenheid te komen dan kunt u ons ook een bericht sturen via het e-mailadres: [email protected]

Datum  : donderdag 22 november

Tijd       : 19.30 uur

Locatie : MFA Safari, Bisonspoor 237 in Maarssenbroek.

Waar ben je naar op zoek?