3 maart 2014

Agnes Jongerius op PvdA themabijeenkomst: WERK

Op maandag 10 maart organiseert de PvdA Stichtse Vecht haar derde themabijeenkomst. Na de bijeenkomsten over inkomen en zorg zal het nu gaan over werk.

Op deze avond zal Agnes Jongerius onze speciale gast zijn. Zij is oud voorzitter van de vakbond FNV en is op dit moment kandidaat voor de PvdA in het Europees Parlement.

Zij zal ondermeer ingaan op het banenplan “Zeven voor Werk” dat de PvdA Stichtse Vecht onlangs presenteerde. In dit plan staan zeven concrete voorstellen om de werkgelegenheid in onze gemeente te bevorderen. Daarnaast zal zij haar vertellen hoe zij vanuit het Europees Parlement kan bijdragen aan het bevorderen van werkgelegenheid.

Op deze thema avond zal uitgebreid de gelegenheid zijn om met Agnes Jongerius en de lijsttrekker van de PvdA Stichtse Vecht Maarten van Dijk van gedachte te wisselen over het thema werk.

De avond vindt plaats op maandag 10 maart, aanvang 20:00 uur (inloop vanaf 19.45 uur) in de Willem van Hoornhof, Zebraspoor 253a in Maarssenbroek.