Door op 22 juni 2016

Fractieleden PvdA Stichtse Vecht op zomerstage

De leden van de fractie van de PvdA Stichtse Vecht gaan in de maanden augustus en september op zomerstage bij de gemeentelijke organisatie.

Zij nemen dan deel aan onder andere een wijkschouw in het kader van het Integraal Beheerplan Openbare Ruimte en gaan in gesprek met het sociale wijkteam.

Ook doet de PvdA-fractie mee aan een korte workshop ‘Verbindend en Ondernemend Samenwerken’: een van de interne trainingen binnen de gemeente Stichtse Vecht. “Hier leren we meer over de verschillende rollen die we als gemeente hebben en kunnen inzetten in de dienstverlening en samenwerking met inwoners en ondernemers.”, aldus fractievoorzitter Maarten van Dijk.

Recentelijk bracht de fractie van de PvdA al een werkbezoek aan de afdeling Sociale Zaken van de gemeente Stichtse Vecht. Ook draaide PvdA-fractievoorzitter Maarten van Dijk begin dit jaar een dienst mee met de gemeentelijke Bijzondere Opsporings Ambtenaren (BOA’s).

Maarten van Dijk: “Het is goed dat deze zomerstages er zijn om zo een kijkje te kunnen nemen in de keuken van de gemeentelijke organisatie en kennis te nemen van het diverse pallet aan werkzaamheden die de gemeente verricht. We kijken al uit naar de zomerstages.”

Het organiseren van de zomerstages is een initiatief van de raadsgriffie i.s.m. de gemeentelijke organisatie.

Waar ben je naar op zoek?